Dag 21 - Zondag 13 augustus

13 augustus 2017 - Schiphol, Nederland

13 augustus, onze laatste dag! Als we wakker worden zijn de Chinese snurkers al vertrokken. We pakken onze spullen in en checken uit. Onze spullen zetten we in de hal neer waar we zelf uiteindelijk ook plaats nemen. Onze trein gaat om 17:55 dus we hebben nog even. We kijken wat Netflix, Daan haalt een ontbijt (donuts, koekjes, chocoladebroodjes en kauwgom) en we genieten nog even van het zonnetje. Om 15:00 installeren we de tassen op onze rug en lopen we naar het station, pakken de trein, metro en zijn uiteindelijk op onze plek van vertrek. We gaan de douane door, worden er dit keer niet uitgehaald en nemen plaats in de trein en beginnen aan de weg terug naar Nederland. De trein is war verouderd en moeten het daarom zonder stopcontact doen, we zijn zo verwend. Dan komen we aan op Brussel Zuid en zoeken we nog wat te eten, dat is nog wat lastig aangezien bijna alles dicht is. We vinden nog een klein burgertentje en checken vervolgens in voor de trein naar Amsterdam. Op dit moment staan we op Station Rotterdam, pakken straks op Amsterdam de bus en komen aan in Baarn. En dan, dan zit het er op. Drie geweldige weken waar we ontzettend veel hebben gezien en vooral heel veel hebben gelachen. We zijn ontzettend blij dat we elke dag een nieuw stukje hebben kunnen uploaden, waar we zelf vaak tijdens het schrijven ook hard om hebben gelachen. We hebben gelachen om alle leuke reacties die we hebben gehad. Maar dit is hem dan, de laatste. We hopen dat jullie net zoveeel plezier aan het lezen hebben gehad als wij de afgelopen drie weken hebben gehad! Daan en Bram

1. Suus:
    14 augustus 2017
    Het was echt heel leuk om iedere dag jullie verhaal te lezen!! Slaap lekker!!
  2. Viviane:
    14 augustus 2017
    Bedankt jongens voor al die verhalen. Zo leuk geschreven dat er altijd wat te lachen viel en zo gedetaiileerd geschreven dat onze nieuwsgierigheid voortdurend onder de duim kon worden gehouden. En last but not least....vertrouwen in jullie had ik al, maar doordat ik zo kon meeleven met jullie avonturen en kloeke oplossingen bij tegenslag, heeft mijn moederhart geen minuut onrustig geklopt.
    Dank jullie wel!
  3. Paps:
    14 augustus 2017
    Super afkicken voor het slapen gaan niet meer een leuk stukje lezen van 2 mooie kerels, Maar kom dat samen maar vertellen. Daan de spareribs zijn besteld, de Green egg staat klaar.
  4. Trude:
    15 augustus 2017
    Vond het bijzonder leuk jullie avontuur te volgen: Spontaan en grappig. Goed gedaan jongens !